2009. június 14., vasárnap

Elmélkedés: kitűnő szerszámok tárháza.

Ez a bejegyzés már jó ideje érik bennem. Tegnap este a fékvezetékek felszerelésekor szerzett tapasztalatom okán most kibukik belőlem.

Időről időre megesik velem, hogy betévedek a nagy szerszámáruházak egyikébe, és elcsábulok, mert kedvezőnek látszik az ár. Majd később verem a fejem a falba. A kedvező árúnak tűnő termékek ugyanis rendre a pénzkidobás egy formájának bizonyulnak.

A kép az egyik nagy barkácsáruházban vásárolt noname készlet 4.8-as fúrószárának pusztulását mutatja. A majdnem milliméteres falvastagságú zártszelvény "megette"! Homárt neki a tékozlós fajtából!

Próbálom összeszedni, mikkel szívtam az elmúlt időkben:

  • Abszolút kerülendő márka: GO ON. Ezzel csak szopni lehet! A nevében is benne van, MENJ TOVÁBB! Használható terméket nem gyártanak, csak szerszámnak látszó eszközöket. Hihetetlen, de még az ácsceruzájuk sem bizonyult használhatónak, pedig azt elrontani már komoly technológiai hátteret igényel!
  • TECSÓ gazdaságos fúrógép: Egyik kedvenc sztorim. Egyik éjjel eszembe jutott, hogy fúrni kéne 4 lukat, hogy felszereljek egy polcot a falra. Mivel csak a nevezett üzlet volt nyitva ott néztem körül. 3000 Piz egy fúró, egy rezgőcsiszoló és egy mini flex. Csábító mi? Gondoltam egy likat csak kibir. Tévedtem. Amikor fél órával késöbb visszaértem a "termékkel" nem voltam túl pozitív hangulatban. A vevőszolgálatos hölgy kérdésére, hogy mi a probléma a termékkel, meglehetősen udvariatlanul, de öszintén válaszoltam (valami olyant mondtam, hogy ez nem szerszám, ez egy szar.). Amin ő megsértődött, és hívta az illetékes szerszámosztályos kolégát. Emberünk odajön, ránéz: "Ez is szar? Eddig mindegyiket visszahozták" Majd bedugja a furógépet, meghúzza a ravaszt, és kézzel megállítja a tokmányt. " Ja ez is fos! Kuka!"
Na ezt még folytatom, mert van még pár termék a bögyömben!




1 megjegyzés:

  1. Valaki azt írta a V8 fórumon, hogy ez egy fához való fúrószár. Hát most már tényleg arra hasonlít!
    :)
    Az ok egyszerű. Előfúrtam neki a 3.3-assal, amivel általában garázdálkodok. Szóval annyira gagyi volt, hogy a 3.3-as likat se tudta felbővíteni 4.8-ra!

    VálaszTörlés