2009. június 14., vasárnap

Első fék kanócolása





Megcsináltam az első fék vezetékeinek kiépítését. Életemben először hajtogattam fékcsöveket. Vettem hozzá egy eszközt is pár hónapja, aminek most nagy hasznát láttam. 1-2 helyen kicsit bénácska és girbe-gurbácska lett, de azért általánosságban elégedett vagyok vele. Betartottam amiket írtak a mindenféle fórumokon meg az építési leírásban. Egy hely van, amiben bizonytalankodok. Használtam egy hosszabbító elelemet a T idom mellett, de nem tudom, hogy azt közvetlenül rá lehet-e illeszteni a T idomra. majd meglássuk, hogy zárja-e az anyagot vagy sem. kéne nyomáspróbát csinálni sürített levegővel, hogy ne olajozzak össze mindent, ha mégsem sikerült volna :)
Még majd kitalálom, hogyan tudom megoldani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése