2009. június 10., szerda

Megjött a mocim!

Végre itt van!!! Ki kellett menni érte csepelre, ahol vagy fél órát kóricáltunk Apuval mire meglett a vámraktár, meg minden, és átvehettem a Ládát!

Mondjuk Hétfőre volt kiírva a konténerbontás, de ugyebár 7 emberke cuccai voltak benne, és a vámos úrnak valami nem tetszett az egyik papírjain, aki persze nem volt elérhető, ezért kellett szívni a maradék 6-nak is... állítólag. Most már mindegy, lényeg, hogy ott volt a nagy doboz!

Azonnal lekaptam a papírdobozt róla, és megpillantottam a mocit! Hatalmas jószág, félelmetes nagy dög, de gyönyörű. Rögtön körülállták, megcsodálták :)

Targonca dobta be a Partner rakterébe, és már vittük is haza. A kipakolás az már érdekesebb volt.. 2 fél pallót toltunk alá, és azon lecsúsztattuk. Szerencsére apu munkatársai segítettek, így 5-en 2 perc alatt végeztünk. ketten faterral kicsit érdekesebb mutatvány lett volna! szerintem enyhén szólva befostunk volna alatta. Eredetileg azt írták, hogy 300 kiló, de szerintem azért annyi nincs, mert a blokkon kívül minden alkatrész alumínium.

sajna nekem nincs semmi, amivel lemérhetnék ekkora súlyt. Ha valaki hoz egy hordozható mérleget, akkor megtudjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése