2009. június 21., vasárnap

OFFTOPIC: Meghigganyosítja a vízet a verda napokon

Elnézést, hogy a blogba nem illő Offtopicot írok már megint, de nyugalom, és csigavér. már készül a következő Cobrás bejegyzés is.

Szóval pihentető felhőjátékként -és ezt most tessék szó szerint venni!- kimentem tegnap a Verda napokra.
Röviden megjegyezném, hogy jelentős fejlődést vélek felfedezni a magyar rendezvények szervezése terén. Ez nem jelenti azt, hogy már nincs fejleszteni való, de azért csak így tovább. Végre volt elég látnivaló és attrakció, csináltak kis füzetkét térképpel, meg pár információs táblát... határozott fejlődés! Kicsit sajnáltam is a szervezőket, mert rajtam kívül kevés más látogató volt, szerintem anyagilag ráfaragás lett osztályrészük. Mondjuk negatívumokat is tapasztaltam: az a weboldal, amit elkövettek az számos okból felkerült az elrettentő példák listájára, a 3000 Ft-os belépő is akadály volt szerintem sokaknak, és a HIFI versenyt sem bírták a Carstyling sátortól mesze telepíteni. Ha esetleg olvassa a blogot olyan, aki ilyet szervez valamikor a jövőben, az emlékezzék szavaimra: a hangminőséget szerető autósok szeretik, ha az autóik által adott hangokat élvezhetik, és nem örülnek a millió wattos dübörgésnek a szomszédból. A béna weboldalon történt regisztrácaót a következőképpen ellenörizték: "Regisztráltál?" "Igen", "akkor a 2500 Ft-osból adok" - No comment!

No de had térjek vissza az OFFTOPIC témámhoz... megérkezéskor még a prkolóban odalépett hozzám egy csinos fiatal lány valami auókencével. Gyorsan elhadart mondókájából 2 részlet ragadta meg a figyelmemet, a nanobigyók és a "meghigganyosítja a vízet, hogy az legurul". Válaszoltam pár kérdésre, cserébe távollétemben egy csíkban megkezelték a szélvédőmet zseniális termékükkel. Sajnos hamarosan alkalmam is nyílt a tesztelésre:
Esőben nem sikerült felfedeznem különbséget, ezért gondoltam elfelejtették megcsinálni, de ma az eső végeztével észrevettem a higanyosítós efefektet! Lásátok feleim szümtükkel?



Igen! mindenhol máshol megszáradt a szélvédő! Gratulálok a termékhez! Nállam nagy sikerre számíthat! Hogy is szólt a csajszi kérdése? "Mennyit áldoznék arra, hogy biztonságosabb legyen az autóm?" Ez után a higganyosítás után aszem kéne áldozni a higganytalanításra!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése