2009. június 2., kedd

Rendrakás

Végre elkészült a SUT, polgáribb nevén a lépcső alatti helyiség. NA jó, majdnem kész, mert a villanyszerelő még nem látogatott meg, és az ajtókat sem méltóztattak meghozni... de azért funkcionálisan elkészült.
Én nem Harry Pottert tartok benne, hanem autóalkatrészeket. Szóval megszabadultam a dobozok nagy részétől, és az alkatrészeket sutba vágtam. A bodyt tartóstól betoltam a sarokba, így felszabadult 2 autónyi helyem a garázsban!! A kipufogó, az aluminiumok, a kárpitok, a roll barok és a hütő még a body alatt laknak, de most már olyan rend jelleggörbét kezd felveni a pince.

Amúgy én csináltam a polcokat, a csőborításokat, és a padló műgyanta burkolatát is... persze a fater segített azokban a dolgokban, amiket heggeszteni kellett, mert ahoz nem konyítok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése