2009. augusztus 14., péntek

Csomitartó alu

Elkészült az Ementáli csomagtartó. Itt alig kellett vagdalni az alumíniumokból, kis csiszolás, illesztés, furás-faragás, és VOILA!
Persze, attól, hogy készen vagyunk, még nem lehet nyugodt az Ember. Kell rajta változtatni. Több építőnél is láttam, hogy kihasználták a tank és a csomitartó alja közti helyet. Elvileg ezt a 13 cm-t azért hagyták itt, mert ha a biztonsági tankot vettem volna (amit persze megvettem volna, ha tudtam volna róla rendeléskor) a mustang tank helyett, akkor kéne a hely neki.A kihasználható helyet kartonnal tapétáztam ki, hogy látszódjék, hogy lesz, mint lesz.

Aluminium csíkot vágattam, és szépen felrajzoltam a hajtogatni valót.
Lehajtogatták, és kis adjusztálással szépen illeszkedik. A közös oldalt becakkoztam :)



A kép kicsit elmosódott, de azért látszik rajta, milyen szerszámokat használtam.



A műhelyem még nem fér bele, de alakul.


I am planning a series about the aluminum work. This is the first episode: the trunk aluminum with some extra places for smuggling. I could have bought it from a vendor, but I decided to do it myself. I bought a 2m * 1m sheet of aluminum (still have more than half of it in the garage), got 2 slices of 17 cm /~6.5"/, and marked where to bend and cut it.
The bendig was made in a machinery shop, but I cut the small edges myself. The result is not professional, but I made it myself, and I am satisfied with it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése