2009. augusztus 14., péntek

Los aluminiumos riport: Ementáli Cobra

Jó hírem van! befejeztem az összes nagyobb alumínium illesztését. Annyi fúrtam, faragtam, hogy az autóm leginkább egy nagy Ementáli sajtra hasonlít. Ennyi luk egy lányiskolában sincs! Elkoptattam fél tucat fúrószárat, a másik fél tucatot beletörtem, magam is megtörtem, de eljutottam ide is. A szép az egészben az, hogy az autó most kb. úgy néz ki, mint, amikor megérkezett! ugyanis az alumíniumok nagy része egy-két csavarral fel volt biggyesztve a jószágra.

Azért szuper érzés, hogy most már be lehet szerelni a motort! Jövő keddre igérték a váltót, szóval öröm a köbön!

Mindjárt teszek fel képeket.

I am proud to report, that: I have finnished the most boring part of Cobra build! All major aluminum sheets are ready. The car has so many holes like Ementaler cheese. In other words: I have reached the state of Cobra Ementaler!

The thansmission package is about to arrive next week, so I will be able to fit the engine soon.
Pictures will be presented soon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése