2009. augusztus 29., szombat

Gratulálok, csomagom érkezett

A múlt hét keddre ígérték (legkésőbbre), ma érkezett, de az a +10 nap már semmi, ahhoz képest, hogy júniusban kellett volna megérkeznie. Ennyi idő alatt 5* megkerülhette volna a földet! Talán meg is kerülte... de kit érdekel!

Reggel még úgy tudtam, ma 2 körül végre mehetek a váltóért, kuplungért és a kipufogóért! Sajna a felnikről semmi hír!
Amúgy már egy hónapja tervezem, hogy felhívom a céget a felnikkel kapcsolatban, de még nem sikerült eszembe juttatnom olyankor, amikor én is ébren vagyok és ők is nyitva leledzenek.
háromnegyed dél körül útközben hívtak, hogy menjek délre, ami ekkor már nem sikerülhetett, főleg mert volt még egy kis elintéznivalóm.. innen már vakvágányon volt a nap, 2-re értem csak a tetthelyre, ahol éppen senki sem volt, de azért telefonon elintéztük, hogy megkaphassam a cuccot. A szemem kiesett a váltó 60 kilója alatt, de felcipeltem mindent a kocsiba. Mondjuk első látásra feltűnt, hogy a kipufogó nem stimmel. Erről persze telefonos megerősítést is kaptam. Papirjaim egyenlőre nincsenek, de majd remélem lesznak.. remélem lesz valami útmutató is, meg hasonlók....

A vámpapírokon ez a kipufogó:

Ugye milyen sejtelmes kerekded szexi kipufogó szerű a córesz? Kicsit jobban kicsomagoltam:

Lehet, hogy egyesek képfelbontó szervei mást mutatnak, ezen személyek a média által terjesztett tömegpszichózis áldozatai! Erről nem nyitok vitát, mivel a hatóság tévedhetetlen (Erős szabály ez!!!!), ez kipufogó! Nem lehet más! Nosza fel is szereltem: Ugye, hogy így már kipufogó? Nullemissziós példány egyenesen Kaliforniából!

Tehát a történelem első kipufogóját sikeresen a fék köré illesztettem. Így bármikor megállítható a légszennyezés! Az illesztésre az első gőzmozdonyok gyártói büszkék lettek volna, hiszen alig fér be a félpennys a kipufogó belső karimája és a fék közé. Persze mivel szerencsés flótás vagyok, kaptam csavart is a felnikhez, szóval érdemes volt megvenni a másik fajtát. A magyarországon vett példányokat jobban szeretném használni, mert a belső kulcsos megoldás jobban kíméli a festést, de persze, akkor nem fér rá a takarólap.


Ami még egy megoldandó probléma, az az, hogy a szép szárnyas anyát nem tudom felbarkácsolni, mert mozog vele a tengelye is. Arra igazán kitalálhattak volna valamit... vagy én kitalálhatnám, hogy mit találtak ki....


Azért kaptam váltót is, meg kuplungot:






Ezek elég dögösek :)
Persze egy dolgot még hiányolok: nem kéne valami kiemelővilla a kuplunghoz? vagy az csak a LADAban volt? Biztos én nem értek hozzá, és a magasan a ruszki felett álló amcsi teknológia az elme erejével végzi a kiemelést?

Today I got my birthdaypresent. Ok, it arived 3 mont late, and still no papers, but I am happy anyway! Also I was expecting my new stainless steel sidepipes, and not expecting the wheels... Even the Tax papers are acording to my expectations... Assumiing that, the office is unable to make mistakes, I must believe the 4 round items I got are the sidepipes! Altough they fit nicely over my breaks, I am not qualified enough to say otherwise! Also I clutch and transmission. They look great, just there are a few items missing. I think I will need a fork looking item to operate the clutch, and there might also be some other hiden skeletons in the closet.. not to mention the starter, that misteriously left out of both the engine and the transmission package :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése