2009. augusztus 2., vasárnap

Jobboldali kormány


Ez nem egy politikai Blog, sőt nem is angol autót építek, így a cím kétszeresen is félreérthető! De hát ennyi öröm nekem is jár nem?
Szóval, mivel szépen haladok az alumíniumozással, ki akartam próbálni , hogy elég lesz-e az 1 mm-es lemez a taposólemeznél. Ezért beraktam a járgányba az ülést, beigazgattam a kormányt, pedálokat... És behelyeztem hátsómat a neki kijelölt pozícióba, felkészültem, hogy sarkammal lelkesen böködni kezdjem a taposólemezt....

Hát valahogy nem az igazi. a pedálok balra vannak az ülés tengelyétől, a kormány pedig befelé néz az autó közepe felé. Nekem most úgy tűnik, az ülés nem mozgatható tovább befele, és háttámlája párhuzamos a hátfallal. Ezért gondolom, hogy az van jó helyen. Egy vinklivel jelöltem meg az ülés középvonalát. A képen is látható, hogy a kormány tengelye ehhez képest jobbra néz. Az összeszerelt kormány síkja nem is párhuzamos a hátfallal. A vinkli a gázpedál külső szélével van egy vonalban. Ez még elviselhető, megszokható, de ha kormány befelé néz, az már nagyon kitekeredett pozíciónak tűnik. Persze csak centikről beszélünk, de szerintem 1-2 centi a különbség a kényelmes és a kényelmetlen közt.
Nem tudom mekkora probléma lesz ez később. Egyenlőre rákérdezek más építőknél, azután meglátjuk. lehet, hogy kelleni fog valami közdarabot csinálni a kormány felső felfogatási helyéhez, ami kicsit balra tolja.


I have experienced a problem today. As I am getting close to finish the aluminum work. I wanted to test if the factory default thin (1mm) aluminum will be enough for the foot plates, I had to realize, that the steering wheel is not in the desired position. Look at the picture: The right edge of the aluminum marks the middle of the seat, and the steering wheel is to the right of it looking towards the passenger. As I have no desire to drive from the passenger position, I should do something about it. Either get used to it, or move one of the steering column holders a bit. I will put the body on, and see how this issue looks, also I will ask other builders about it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése