2009. szeptember 13., vasárnap

Tankszerelvény takarók

A már említett listámban (ami amúgy csekély részletességgel szerepel a blog jobb oldalán is) szereplő újabb tétel került megvalósításra. A tank szerelvényekhez való hozzáférést biztosító kis lapkákat készítettem el. Ezek szerepe abban áll, hogy ha valamit hergelni kell a színtjelzőn vagy a szívókán, akkor nem kell leszívni és leszerelni a tankot. Lehet, hogy sose fogom használni, de ha nem csinálnám meg, akkor tutira kellene!
Jó szokásomhoz híven szintén nem vettem semmit, hanem magam barkácsoltam. 3 milis aluból vágattam a műhelyben egy 4 cm széles csíkot, és azt flexeltem méretre, hogy tartóként szolgáljon a kis fedőlapoknak. Életemben először flexeltem, úgyhogy nagyon büszke vagyok magamra!





Az 1 mm-es koronggal nagyon szépen lehet az alulemezt is vágni... ha hamarabb meg merem próbálni, akkor a többi kivágás is szebb lehetett volna. A fedlapocskák rögzítéséhez 4-es saválló csavarokat fogok szerválni valahonnan. Ezeknek a helye még nincs kész.



I have managed to create some fuel pump and sending unit access covers in trunk area. The edges were made of 3mm thick aluminium. The stainless steel screws are not available yet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése