2010. május 18., kedd

Alávaló szembemenő

Van, amikor az Ember tudja, hogy valamit meg kell tennie, de beindul benne a Pató Pál úr, és halogatja! Hányszor morogtam, amikor más csinált ilyent, de persze mindig újra és újra megteszem magam is.. nem vagyok különb a deákné vásznánál....
"F"- el kezdődő 3 betüs szó, ami "sz"-re végződik, és van benne "a" betű, valamint jellemző rám.... Na most így érzem magam, és az ok a Pató Pálozás.
Ilyen remek bevezető után elmesélem, mit is követtem el magam ellen.
Szóval elkezdtem az autón furni faragni, miközben bujkáltam alatta. Szemüveges lévén nem tudtam védőszemüveget használni, csak egész arcot fedő pajzsot... ami álva jó, de az autó alatt (mint kiderült) nem annyira. Persze, ha Pató Pál úr nem hatott volna rám annyira biztos kitakarítok.... vagy legalább egy picit kitakarítottam volna... de nem.
Szóval végül látogatást tehettem a szemészeten, ahol megszabadítottak kínjaim forrásától.... egy kis vasszilánktól a szememben... hát nem tudom hogy tuná valaki a gerendát feledni ott, ahol én a tízed miliméteres kis szilánktól is hülyét kaptam.. .

:)

There is a saying in Hungary, that can be translated like: "Lord, save me from my friends, I can deal with my enemies myself! " This saying sais nothing about the third and most dangerous "group" in someone's life: Himself (or herself in some even worse cases). Who can do more against me, than myself, and no one can save me from myself!

I believe, there are a few tasks specifically designed for women.... like cleaning. This certain belief is to be rethink right now.... as It is probable that some cleaning would have saved me from a meting with a friendly doctor, who managed to remove that certain little piece of metal from my eye, that caused real pain for a day, and a half.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése