2010. május 30., vasárnap

Tartsd a hűtőmet!

A gyártó úgy képzelte, hogy a hűtő tetejét odacsavarozom, oszt majd tartja magát. Én meg nem! Hosszas tervezgetés nem elözte meg a hűtő alsó fertályának legyártását, hanem csak összedobtuk a faterral egyik délután. Kitaláltuk, hogy egy kis zártszelvény végére heggesztünk két meghajtott laposvasat. A munkamegosztás ebben az esetben azt jelenti, hogy apu kitalálta, én mondtam, hogy jó legyen így... apu meg megheggesztette, a porfestő meg drágáért homokozta és összeporolta, végül én összeszereltem úgy, hogy kifeletettem alola a rezgéscsillapitógumikat.








I have created a simple task for my fater. He planned and implemented the radiator holder. After careful powdercoating I managed to install it without the rubber parts that supposed to decrease vibration. Anyway, I will have to remove it to be able to install the fan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése