2010. május 29., szombat

Kar dánia Kardánia!

Amióta van egy kisfiam, látom már, hogy a boldogság titka, hogy vissza tudjunk sülyedni egy ilyen picur színtjére! Ő még képes bármi kis dolognak végtelenül örülni... én meg annak tudok örülni, amikor látom azt a széles vigyort azon a pici pofikán.
Próbálok én is koncentrálni az apró örömökre. Az autóval kapcsolatban is minden kicsi elöre lépésnek örülök!
Pár hete a fék utcában sikerült megcsináltatnom a kardánt. sec-perc beszerezték a megfelelő keresztet, kiegyensúlyozták, lefestették, kiszámlázták.. ha minden így menne, rég kész lennék mindennel.
A safety wire kitet is ki tudtam végre próbálni... miután a védőcucc is a helyére került, meg a csavarfejek is kilukadtak, már csak egy leírás kellett a cucc használatához (persze egy szó leírás nélkül küldték ezt is). Szóval kigugliztam, hogy kell tekerni-csavarni, és összepödörtem. Ime az eredmény:




Még 4 helyre fog kelleni a safety wire: a 4 lengéscsillapítóra szerelt kis csészékbe kell belekanócolni a tekercsrugókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése