Csináltam pár képet a vezetékszés hátsó részéről. egyenlőre csak félig vagyok kész, de már a koncepció megvan. Ez is hatalmas haladás számomra. Az lett a koncepció, hogy a "starter solenoid" ( amiről azóta már tudom, hogy micsoda) a hátsó részbe kerül az aku mellé, a főkapcsoló után. gyakorlatilag sorba kötöm az önindítőba integrált példánnyal... magyarán kettő is lesz, megduplázva ezzel a meghibásodási valószínűséget, de csökkentve a biztosítatlan kábelszakasz hosszát. A felső képen az önindítő látható. A vastag piros kanóc a aásik solenoidról érkezik, a vékony kék meg a gyujtáskulcsról a start jel... amit szintén megkap a hátsó solenoid. A vékonyabb piros megy a generátorra, csak arról még hiányzik a védőcső. A kék a földelés.
A második képen az akudoboz melletti rész látható féligkészen. Itt lakik a kapcsoló, és a solenoid. A vékony piros a fekete biztosítékdobozzal az órának lesz a tápellátása... mert ugyebár nem akarjuk minden lefőkapcsolás után beállítani az órát... sem pedig betartani azt a szabályt, hogy kifőkapcsolás után csak 12 óra egész számú többszöröseinek eltelte után szabad befőkapcsolni. Mondjuk még hiányzik egy tápkábel.... konkrétan az, ami minden mást ellát... ez a főkapcsoló után lesz kötve egy szép biztosítékházzal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése