2012. május 8., kedd

Futómű 2

Hiába néztem át az autó első futóművét tegnap, semmit sem találtam, minden meg van húzva, semmi sem tört el, semmi sem mozog! Reménykedtem, hogy a szakember talál majd valamit, és minden rendbe jön! Így hát ma voltam az ameriaki autós ismerős által ajánlott futóművesnél.
15 km az odaút. Ez elég, hogy érezni lehessen, mi hol merre hány óra. Hát azt éreztem, hogy a helyzet rosszabbodott. Eddig 70 - 80 alatt nem éreztem a problémát az autóval. most 60-70 között az M0-n az a pár kilométer a halálfélelem jegyében tellett. Mondjuk az építőket is csókoltatom, mert kb. olyan az az új szakasz, mintha csuklott volna az aszfaltozógép! Persze az is lehet, hogy a legközelebbi nőnemű rokonukat húzták végig az úttesten, mert ugye azt szokta a legtöbb autós emlegetni. Nem vagyok egy szentfazék típus, de zuhanó repülőn, és EPP cobrájában nincsenek ateisták! Szóval felváltva anyáztam és imádkoztam. Valami ilyent hallott volna egy gondolatolvasó: "Csak ezen a pár kilométeren segíts át TEJÓK**VA uram minket, és ne tekerj a B*D*SKU**A kamion alá B***DM*G... ". Az egyetlen vigaszom az volt, hogy Tomikának még rosszabb volt, mert neki nem jutott majrévas sem!
A szakember megnézte, megrángatta, bemérte, és megállapította, hogy a kollégája jó munkát végzett, az autó a papírformának megfelelően van beállítva. A futómű konstrukciója alapján pedig úgy kéne mennie, mint egy sínautónak! Kicsit változtatott rajta, az eddig összetartó első kerekeket kicsit széttartóra állította, hogy növelje a stabilitást, majd kimentünk egy próbaútra. mire visszaértem már másik autó állt benn, és még dolgozni is el akartam menni, így elhalasztottuk egy héttel a folytatást. Az a kicsi állítás pont annyira volt elég, hogy megváltozzon az érzet vezetés közben... de ez csak később tudatosult bennem, amikor hazafele fele vezettem zabszempróba negatív üzemmódban. Amikor elmentünk a közeli iskola előtt, vagy 10 kis-srác kiátozott, hogy jó az autó! Ja, haláli jó! A ényeg, hogy eddig amikor vezettem mindig az autó elejét éreztem problémásnak. Innentől a hátulját. Beálltam a garázsba, és megmozgattam az autó hátulját! Gyermekim az úrban, EZ MOZOG! vagy 10 centit mozdul a kocsi hátulja, miközben a hátsó kerekek jobbra-balra hintáznak... Tudom, hogy ez cliffhangár, de folyt. köv., mert melózni kellett mennem. Este még szakértővel is beszéltem, szóval el fogok tudni indulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése