2012. május 28., hétfő

Megint mik romlotak el

Jó volt ez a nemzetközi MINI tali, de azért lett benne para és szerelés is. 
Pár dolog kilazult a rázkódástól, ezek egy részét észre is vettük, és a helyszínen javítottuk. Mondjuk sose javítottam még autót fényképezőgépek kereszttűzében.
A kisebbik hiba az volt, hogy a bal oldali lámpa belsejében a picurka csavarok kilazultak, és ki is hullottak, a lámpa vagy 30 fokban elfordult, hogy az esetlegesen szembejövő kamionos szemfenékvizsgálata is le legyen tudva. Sokoldalú autó ez kérem szépen!

Induláskor tankoltam 50 litert...  azt hittem 80-as a tank, de ezzel is tele szintet jelzett, viszont egész úton erős benzinszag volt az autóban. Mikor odaértünk, Marci mondta, hogy látott valamit kicsorogni a kocsiból hátul, amikor nagyot gyorsítottam. A kettőt összekombináltuk, és raktuk, és kijött, hogy mi a nagyobbik gáz. Az volt, hogy lelazult a tankon az üzemanyagszint mérő, és átcsorgott mellette a benya! Elég trükkös berakni, így teljesen nem tud kiesni, de amikor kiszedtem, a benzinszint pár centivel volt csak a  full szintje alatt. El se tudom képzelni, hogy akkor most mennyit fogyasztott, és mennyit lötyögtetett/ párologtatott  el :)
Amikor tankoltam 221 mérföld után, 14 litert számoltam. Ami a fentieket is figyelembe véve egész jó!

Íme a tetthely:


Szerencse, hogy csináltam a tank mindkét szerelvényéhez pár csavarral rögzíthető takarót a csomitartóba.
Amikor hazaértünk ki volt égve az egyik hátsó féklámpa is.  Szerencsére kompatibilis az itthonival, és fél perc volt cserélni.

I have almost 500 miles in the cobra. But had a few issues already. The small screws in the headlight can't stand the resonance, and they fell aut, leving the small metal holders loose, so the Headlights have turned and were far fron stady in position. Also stop lamp in the back hve failed, and needed replace. And the most important thing,...  Fuel level sender was loose also.  I know I have fastened it long time ago... Now I will have to find a solution to ensure It wont get loose ever again. At least I was right about creating the covers in the trunk.  Removing the almost full tank in a parking place on the street...  Nightmare!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése