2012. május 11., péntek

megoldodott a problema

"Hát aki nem ért hozzá!" jeligére szórom a hamut a saját fejemre! Szóval ugye elvittem az autót egy futóműveshez, hogy nézze meg az első felfüggesztést, aminek semmi baja ugyebár. Utána bemásztam az autó alá, és leellenőriztem a hátsó alatt a 2*8 csavart. Mind meg van húzva, semmi sem lóg! Tehát gondoltam én, minden jó, így a hiba érthetetlen! Felhívtam hát az autószerelőt, akihez a járgányomat szoktam vinni, hogy nézzen már rá! Ránézett. Hát nem rögtön kiszúrta, hogy oldalanként 9 csavar van! a féltengelyek végén is van egy! Mégpedig jókora! Az nem volt meghúzva! Az egyetlen olyan csavar, amihez nem kellett volna bemászni a kocsi alá, mert kívülről is látszik. A teljes javítási idő 4 perc! autó felemel, csavar meghúz, autó le. És a jószág megy, mint a sínautó!

I got my issue solved. After checking the allignment of the front suspension, and after elevating the car to check the 8 bolts of the rear suspension on both sides, My mechanic friend solved the problem on the first sight... ok, he deducted it from my description :) The only unchecked nuts has losened somehow on both sides. The big nut on the end of the rear axles. No comment!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése