2012. május 28., hétfő

Május 26-i Mini találkozó

A kit Carok ugyan nem igazán minik, de a Ministák a nemzetközi találkozójuk egyik napján szívesen látnak másokat is( pl. oldtimereket, meg akár kit carokat is)...  egy külső parkolóban. :)
Mindegy, ez remek alkalom volt egy kis tesztelésre, így nem akartam kihagyni. Laza reggel 6-os indulás, teletankolás, és irány FékesSzekérvár, ahol tali a törpiekkel ( már aki el tudott jönni), és onnan tovább a balatonhoz.
80 - al szépen a külső sávban.  Sajna a 80 nem a Cobra kedvence, de ha együtt megyünk valakivel, akinek ez a kényelmes utazója, akkor ennyi szenvedés belefér.

Kicsit felment a pumpa, amikor ezt a képet készítettem. A  német rendszám a magyar feliratos rendszámkeretben a Zikszhatoson engem nem zavar, de az, hogy 2 percig nem engedte el a Marcit, az elég bunkóság...  gondoltam akkor.  Itthon mégegyszer megnéztem a képet, és beleéltem magam adószakértőnk helyébe... és leesett!  Esélye se volt, hogy észrevegye a caterhamet a sötétített bunkerből! A kisautó bukócsövének a teteje ér a rendszámkeret aljáig! Mondjuk 2* kellett dudálnom, hogy észrevegye magát, és akkor se neki sikerült, hanem a barnás audi maradt le, hogy beférjünk elé.

Szép kis társaság voltunk!
Nagy örömömre, egyik személes kedvencem állt mellénk: egy eredeti Frogeye sprite! Javaslom az arányok összevetését. :) akárhogyis...  elgondolkoztam, hogy bezárom a csomitartóba, és hazaviszem :)

2 megjegyzés:

  1. ...és végre láthattam élőben is az autót! :)
    A kezdetektől fogva olvasom a blogod, emlékszem mennyi apró dolog hátráltatott itt-ott, most még is egy meglehetősen autószerű és kellőképpen disznó tárggyal találtam magam szembe... gratulálok hozzá! :)
    Kívánom, hogy minél hamarabb befejezd és sok örömöt lelj benne... meg alacsony fogyasztást :)
    Itt egy kép is: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/522321_444511898912019_858702871_n.jpg

    VálaszTörlés
  2. köszi. Mar van 800 merfold tapasztalatom... most mar tudom, hogy felig vagyok csak kesz :)

    VálaszTörlés