2009. január 23., péntek

Döntést hoztam! nagyjából....

Ez is kicsit elmélkedés, de azért kicsit mégis több!

Igaz, hogy kb. 1 hete nem nyultam a járgányhoz, mégis jelentős haladás van!
Az elmúlt estéket az interneten olvasgatva, illetve amerikába telefonálva töltöttem, közben segítséget is kaptam. Az MNR-t építő Gery is segített pár címmel.

Szóval eldöntöttem, hogy egy TKO 600-as váltót, acélharangot és egy 351-es windsort kap, amin minden polírozott, fekete légszürcsögő és fedél van, és gyakorlatilag tökmindegy hány lóerős. Az egyik ami cég 400 a másik 435 lovas megoldást kínált, mindkettő "turnkey ready", szoval csak berakom, bekanocolom, és brummog....

A váltóval kapcsolatban még el kell döntenem, hogy szeretném-e előrehozni a váltókar pozícióját.
Az eredeti hely elég kellemetlen állítólag. nagyjából a könyökömnél van, és a kar előre van görbítve..... szóval el kell döntenem, hogy fizetek-e 600 USD pluszt a cuccért...

Lehetséges váltók. A középsőt választottam

A kiválasztott motor mondjuk itt 400 LE-t írnak az ajánlatban meg 435-ot... de úgyis mindegy

Még ki kell választanom, hogy melyik cégtől vegyem. Most, hogy történelmi mélyponton a forint, 220+ a dolcsi ( 149-ért vettem a kittet!!!!!!) így már játszanak az angliai vagy német gyártók/értékesítők is. Illetve attól sem zárkozom el, hogy Magyarországon építessem meg...
Az amiknak várniuk kell, amíg 190 alá csökken a dollár (utoljára a tavalyi évzáráskor volt annyi!

Akárhogy is, ha valakinek van 5lete, segitsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése