2009. január 6., kedd

Tankolgassunk



Ma előszedtem ( ne nem a dobozból hanem a sarokból, mert nem volt dobozolva) a tankot. Eme csomagolási hiányosságnak köszönhetően a festés remek állapotban volt rajta. Mindegy, lefestettem, és nekiláttam a felszerelésének.
Ehhez a járgány seggét teljesen le kellett csupaszítani, minden alumíniumdarab helyét lefotóztam, és bejelölgettem őket abban a reményben, hogy így majd vissza tudom rakni őket. A tank rögzítése igen primkó:
Jön alá egy müanyag bili, ami szépen passzol a tank alakjához és 2 pánt tartja 2-2 csavarral.
Egyedül kellett beszenvednem, ami azért élmény volt, de megoldottam a vezető oldalon... a másik oldal viszont nem sikerült. talán majd legközelebb, ha a fater is ott lesz segíteni. Ő már látott olyant, aki evett hasonlót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése