2009. január 3., szombat

Pedálozás (nagyrészt) befejezve

Legutóbb összeszedtem a pedálos dolgokat. Meg végigolvastam, ami papírfecniket csak adtak a cucchoz. Szóval a fék és a kuplung pedálhoz szét kell szerelni egy gyári Wilwood pedálkészletet, és rábarkácsolni a fékvisszajelzőt és a mechanikus kuplung "huzigát". Az eredeti készlet hidraulikushoz készült. Szóval most az is eldőlt, hogy mechanikus kuplung lesz a járgányban.



A gyári rögzítődarabok festetlenek, kezeletlenek, kissé már rozsdásodó darabok voltak, szóval azokat szépen lecsiszoltam és lefestettem, és festve szereltem össze.
Hihetetlen sokat szoptam az egyik rögzítőcsavarral, ami pont oda kellett, hogy kerüljön, ahol a kuplung pedál meghosszabbított forgástengelye megy ki a szerelvényből a mechanikus kuplung húzókához. Az amcsik valami igen kretén módon találták ki a csavar rögzítését. Sajnos Most már látom, hogy bár az autó alapvetően jó, és tetszik, de van pár apróság, amire csesztek. Ezeket nekem kell rendbe szedni.
Ilyenek a festetlen alkatrészek, a dokumentáció tökéletlensége és pár részletmegoldás. Pl. most nem találtam egy szó leírást se a gázpedálról, se a készlethez adott 2 fékfolyadék tartályról.



Már csak az nem tudom, hogy kell felszerelni a gázpedált. Se leírás se semmi... Lehet, hogy ezt magamnak kell kitalálni? Előszőr azért megnézem a FAQ-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése