2009. január 4., vasárnap

Első felfüggesztés Csak képekben




Az első felfüggesztést egyenlőre nem tudom felszerelni, ezért csak összeszedtem a sok alkatrészt, és lefotóztam. Ha megszerzem a hiányzó darabokat FEDEXtől ( PL az első féknyerget), akkor majd összerakom.

Persze ebben a halmazban is van egy "randaság", ami csatlakozik a kormány cuccaihoz és megy csiszmátolásra és bevonatolásra.... Amúgy felhívnám a figyelmet a különbségre a facory 5 logós alsó ker, és a CO hegesztett tákolmány közt....

Biztos lesz még pár hasonló :)



Igazábol úgy döntöttem, hogy minden egyes vasdarabot le fogok festeni. Nemszeretem a rozsdás vasdarabokat! Mondjuk nem tudom milyen festéket kellene használni. A pedálsetnél egyszerű hőálló feketét használtam. de pl. a terhelésnek -kosznak kitett felületeken az nem sokat ér.
Pl ez a csóka is lefestett mindent:
egy kalszz kis build blog
Es innen ki tudtam nezni par dolgot a fuggetlen hatso felfuggesztessel kapcsolatban is!

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen látható hegesztett elemek kimaradhattak a gyártási folyamat egy-két fázisából, mert a többi alkatrész mellett siralmasan festenek. Ami a festést illeti, szerintem beszélj egy fényezővel, mert házilag közel sem lehet olyan minőséget produlálni, mint egy hőkamrában. Nekem legalábbis nem sikerült. Lehet szolgálhat pár jó tanáccsal.

    VálaszTörlés
  2. Most azt találtam ki, hogy elvittem a cuccost szakáll barátomhoz. a rozsdás kormány alkatrészel egyetemben.. Ő szépen lecsiszolja nekem, ha kell kipótolja a hegesztésen a likacskákat, kis polírozás és megy a krómozókádba... Ha a belsejébe nem megy elég bevonat, akkor azt szépen kifestem.

    VálaszTörlés