Azt találtam ki, hogy időnként csinálni fogok 1-2 elmélkedős bejegyzést.
Ezek nem annyira a "mahinálásról" fognak szólni, hanem inkább csak a gondolataimat vagy a dilemmáimat fogom leírni. Ezek azok a bejegyzések, amelyekre örülök, ha valaki hozzászól, hátha segítenek az ő gondolatai.Az első gondolkodósdi a kittről szólna.
Ezek nem annyira a "mahinálásról" fognak szólni, hanem inkább csak a gondolataimat vagy a dilemmáimat fogom leírni. Ezek azok a bejegyzések, amelyekre örülök, ha valaki hozzászól, hátha segítenek az ő gondolatai.Az első gondolkodósdi a kittről szólna.

Mindenesetre kineveztem egy dobozt maradék alkatrészes doboznak. Szerintem a szerelés végére megtelik.
Viszont a dokumentáció nagyrészt a base kitthez készült. adtak hozzá pár extra doksit, oszt kalap. Soxor még a plusz alkatrészek ( amik általában jó minőségű gyári cuccok) dobozából is hiányzik az eredeti leírás.
Most azon vakerálok, hogy össze kellene szerelnem, amit tudok, azután majd, ami marad, abból megoldom azokat a részleteket, amelyek nem világosak.. lásd gázpedál.
Szia!
VálaszTörlésNem egyedi jelenség a többlet alkatrészek mellékelése. Támasztó gömbfejet cseréltem a saját autómban, és maradt 2db csavarom, ami sehová sem passzolt. Egy 8 darabból álló szerkezetből egy csavar hiánnyal végezni aggasztó de kiderült, hogy ugyanez a gömbfej több típusban is megtalálható és ehhez mellékelték azt az orbitális csavart.
A te esetedben nézd a történet jó oldalát. A későbbiekben egy adott típus módosítás esetén nem kell pót rendelést leadnod, legfeljebb egy emberibb leírást kell beszerezni. Ha ez nem lehetséges, marad a józan ész.
Igazad van, jobb a több, mint a kevesebb.
VálaszTörlésA megmaradó alkatrészeket szépen elteszem... Semmi sem zárja ki, hogy valahol kellhet még. Colos méretű csavarokat amúgy sem árulnak minden csavarboltban.