2009. január 9., péntek

kétszemélyes 30 kilos ördöglakat



Ma a differenciálmű beszerelésével kezdtük... szép darab.. laza 30 kilóra saccolom... na jó.. csak 20. Mindenesetre a sok eszemmel a mínuszokban tároltam, így könnyű volt megemelni, mert csak hozza kellett érni, és már rá is fagyott az ember kezére.
Elöször gondoltam bepakoljuk a helyére oldalról.. de nagyon hamar rá kellett jönnöm, hogy a felső karokat tartó heggesztmény pont ennek a megakadályozására lett kitalálva.

Szóval nekiláttunk alulról...
Előszór a hónom alá kaptam a kocsit. Még meg tudom emelni!! Apu szépen becsúsztatta alá a fadarabokat jobbról, majd miközben balról közelítette, megkérdezte, nem akarom-e inkább az olajemelőt használni... Végül is jobb későn, mint soha...

Kicsit beljebb jutottunk innen, de akárhogy próbáltuk is, mindenhogy hoányzott 1-2 mm. Már kitaláltuk mindent, hogy az utasoldal felől kéne, meg minden, de végül utána olvastam... Alulról kell!

Rájöttem, hogy ha a nyaka felől kezdem, és kicsit oldalra döntöm, hogy beférjen az egyik oldali válla, akkor utána felele spirálisan csavarva be lehet ügyeskedni a másik vállat is.. onnan nyert ügyünk van... Éljen!!!! 1 óra alatt összeügyeskedtük az ördöglakatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése