2009. január 24., szombat

Elképzelések: Aksi tartó, tolatólámpa és kesztyűtartó

Találtam 3 dolgot, ahol módosítani kell/vagy kellhet a kittet:

A Factory five egy elég egyszerű műanyag aksi tartót adott... nem is igazán tudom, hol képzelték elhelyezni, de találtam egy bloggot, ahol a csóka megoldotta, a hátsó híd fölötti hatalmas üres tétbe varázsolt be egyszerű alumínium aksi tartót. Mivel a megoldás tetszik, én is így fogok cselekedni... csak először ki kellene találnom, miféle aksit akarok a járgányba, és annak a méretéhez tervezni a tartót... valami a képen láthatóhoz hasonló módon.. persze, hogy az aksi kivehető legyen :)


Idöközben rájöttem, hogy a kithez nincs tolatólámpa ( mint a hogy a könyvemben sincs egyik orig gépnek sem), de ha eccer ki akarok menni a zutcára, akko kelleni fog. Szerintem ez a csóka egész pofás megoldást 5ölt ki. Egy mini tolatólámpáját használta fel. egyenlőre nem tudok szebb megoldást.... de még gondolkozom... vagy az is lehet, hogy lehagyom...


A harmadik dolog, a kesztyűtartó.. de erről már volt szó.

2 megjegyzés:

  1. A képen elég szűkösnek tűnik az akkunak szánt alu box mérete. Ha így van, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy az akku, az alu boxxal együtt legyel eltávolítható ha kell. Van még képed az aluboxról ?

    VálaszTörlés
  2. Annyi van az alu boxrol, ami ezen az oldalon talalhato: http://home.comcast.net/~289fia_cobra/feb2006.htm

    En igazából attól fázom, hogy kifér-e az aksi a doboz teteje és a csomagtartó felső íve között. Lehet, hogy valami "low profile" aksi kellene...

    VálaszTörlés