2009. január 19., hétfő

gólyahír


Megszületett Danika a legidősebb fiam! az 59 cm-es 3.75 kg-os apróság ugyan csak annyiban kapcsolódik a blogg témájához, hogy őt is csővázas kocsiban guríthatja a párom a kórházban, és időt vesz el az építéstől... de rettentően örülök neki, és úgy vagyok vele, mint a 90 éves Grün bácsi a viccben, amikor is felkeresi a katolikus papot:
- Atyám gyónni akarok önnél!
- De Grün bácsi, maga nem is katolikus!
- Csak nem tagadja meg ezt a lehetőséget egy bűnös lélektől atyám?
- Rendben van Grűn bácsi, mondja el milyen bűnöket követett el!
- Szeretkeztem egy 18 éves lánnyal!
- De grün bácsi, maga 90 éves! És miért akarta elmondani ezt nekem?
-Mert mindenkinek el akarom mondani!!!!!

Hát így vagyok vele én is... MINDENKINEK EL AKAROM MONDANI!!!
és azért majd csinálok rola rendes képet is, csak még remegett a kezem :)

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Gratulálok a trónörökös kis manóhoz! :)

    Zsolt

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom a Zsolthoz - gratula! Jobb lesz, ha eldugot a Cobra kulcsait, mert elöbb-utóbb semmi közöd hozzá :))
    Szia, FFU!

    VálaszTörlés
  3. Jut ezsembe, akkor Danikával együtt hol tartasz?

    VálaszTörlés
  4. Danika a legidősebb gyermekem. Vele együtt... ha mindenkit beleszámolok, és egyet sem hagyok ki, akkor... egészen pontosan 1 gyermekem van :)

    VálaszTörlés
  5. gratula! jó egészséget neki és legyen nagy örömötök benne!

    VálaszTörlés